To jedno z najczęstszych pytań, jakie słyszymy od rodziców i uczniów. W MyTime mamy na to swoją, dość zdecydowaną odpowiedź – kochamy zajęcia grupowe! Ale zanim pomyślisz „dziesięć osób w grupie?!” – pozwól, że Ci opowiemy, dlaczego to działa.
Nasze dziecięce grupy liczą do 10. I chociaż może się wydawać, że im mniej uczniów, tym lepiej, my wiemy jedno – nie ma efektywnej nauki bez dobrej atmosfery i relacji z innymi.
Nauka to coś więcej niż siedzenie w ławce
W MyTime wierzymy, że nauka angielskiego powinna być fajnym, wartościowym sposobem na spędzenie wolnego czasu. Dlatego stawiamy na interakcję, współpracę i dynamikę. Zamiast wykładu – rozmowa. Zamiast biernego słuchania – aktywne działanie.
Jak to wygląda w praktyce?
Często pracujemy w parach lub mniejszych grupach. Dzięki temu każdy mówi, każdy uczestniczy i każdy się rozwija. Wszyscy są zaangażowani w tym samym czasie, co pozwala uniknąć nudy i pasywności.
Ruch to też nauka
W każdej grupie wiekowej dbamy o to, żeby ciało też miało coś do roboty. Młodsze dzieci uczą się przez ruch, taniec i gesty. Starsi – regularnie wstają z krzeseł, grają w gry językowe, zmieniają tempo i formę pracy. Dlaczego? Bo ruch sprzyja koncentracji i kreatywności. A my chcemy, żeby mózg naszych uczniów działał na najwyższych obrotach.
Rozmawiamy – i to sporo
Naszym priorytetem jest nauka mówienia. W końcu język to narzędzie do komunikacji. Uczniowie ćwiczą rozmowy po angielsku z rówieśnikami, co uczy ich nie tylko budowania zdań, ale też rozumienia innych, słuchania i reagowania. Nie każdy mówi perfekcyjnie – i bardzo dobrze! Bo taka właśnie będzie realna sytuacja poza klasą: wakacje, zagraniczna podróż, spotkanie z obcokrajowcem. Lepiej być gotowym.
A jeśli coś pójdzie nie tak? Super. To znaczy, że jest okazja do nauki. Każda pomyłka to krok w stronę sukcesu.
Małe kroki = wielki postęp
W MyTime stawiamy na proces, nie perfekcję. Ważniejsze od bycia „najlepszym” jest regularne robienie małych kroków do przodu. Dajemy uczniom wyzwania na miarę ich możliwości, motywujemy do działania i pomagamy rozwijać nowe umiejętności.
Lektor – mentor i przewodnik
Nasi lektorzy to nie tylko osoby, które „uczą gramatyki”. To przewodnicy, którzy planują ciekawe lekcje, dają feedback, chwalą, pokazują kierunek rozwoju. I robią to tak, by nauka była praktyczna – nie tylko „pod egzamin”, ale przede wszystkim pod życie.
Grupowe? Jak najbardziej!
Wierzymy, że współpracy i komunikacji uczymy się… poprzez współpracę i komunikację. A zajęcia grupowe są do tego idealne. Przestrzeń do rozmów, śmiechu, błędów i sukcesów. Taka nauka zostaje z nami na długo.
My jesteśmy za grupami. A Ty?
Nie wiesz, co będzie lepsze dla Ciebie lub Twojego dziecka?
Porozmawiajmy – doradzimy najlepiej, jak potrafimy.